Filters
RESET
Document Category
Javni pozivi i odluke
Prethodno savjetovanje
Natječaji
Pravo na pristup informacijama
Javna i jednostavna nabava
Donacije i sponzorstva
Zaštita osobnih podataka
Izvještaji
Ostalo
Department
Parking služba
Pauk služba
Služba marketinga i oglašavanja
DDD služba
Tržnice i ribarnice
Pretovarna zona
Documents
Zamolba za dodjelu prodajnog mjesta za prigodnu prodaju cvijeća povodom blagdana Sv. Svetih i Dušnog dana
Ostalo
Tržnice i ribarnice
08.10.2025.
Registar ugovora od 2024. godine
Javna i jednostavna nabava
26.09.2025.
Registar ugovora do 2024. godine
Javna i jednostavna nabava
26.09.2025.
Plan nabave od 2024.godine
Javna i jednostavna nabava
26.09.2025.
Plan nabave do 2024. godine
Javna i jednostavna nabava
26.09.2025.
Objava o sukobu interesa
Javna i jednostavna nabava
25.09.2025.
Izvješća o provedenom prethodnom savjetovanju
Prethodno savjetovanje
15.07.2025.
Prethodna savjetovanja do 2024.godine
Prethodno savjetovanje
15.07.2025.
Prethodna savjetovanja od 2024.godine
Prethodno savjetovanje
15.07.2025.
Opći uvjeti isporuke komunalne usluge parkiranja na uređenim javnim površinama na području Grada Dubrovnika 02.06.2025.
Ostalo
Parking služba
02.06.2025.
Izmjene i dopune Općih uvjeta isporuke komunalne usluge parkiranja na uređenim javnim površinama na području Grada Dubrovnika 02.06.2025.
Ostalo
Parking služba
02.06.2025.
Prigovori i reklamacije
Ostalo
22.04.2025.
Opći obrazac prigovora potrošača
Ostalo
22.04.2025.
Cjenik za publicitete i Citylight
Ostalo
Služba marketinga i oglašavanja
08.04.2025.
Narudzbenica za Citylight
Ostalo
Služba marketinga i oglašavanja
08.04.2025.
Narudžbenica za Publicitete
Ostalo
Služba marketinga i oglašavanja
08.04.2025.
Godišnje izvješće za 2023. godinu
Pravo na pristup informacijama
08.04.2025.
Godišnje izvješće za 2024. godinu
Pravo na pristup informacijama
08.04.2025.
Odluka o poništenju javnog natječaja za prikupljanje pisanih ponuda za prodaju inventara od dana 24.02.2025.
Javni pozivi i odluke
11.03.2025.
Zapisnik o otvaranju, pregledu i ocjeni ponuda prodaja inventara
Javni pozivi i odluke
06.03.2025.
Izmjene i dopune Općih uvjeta isporuke komunalne usluge parkiranja na uređenim javnim površinama na području Grada Dubrovnika 01.03.2025.
Ostalo
Parking služba
01.03.2025.
Odluka o izmjeni Odluke o javnim parkiralištima na području Grada Dubrovnika od 28.02.2025.
Ostalo
Parking služba
28.02.2025.
Javni natječaj za prodaju inventara 2025.
Javni pozivi i odluke
24.02.2025.
Odluka o prodaji osnovnih sredstava 2025.
Javni pozivi i odluke
20.02.2025.
Godišnje statističko izvješće za 2024. godinu
Javna i jednostavna nabava
14.02.2025.
Izvješće o javnim nabavama za 2024. godinu
Javna i jednostavna nabava
14.02.2025.
Obrazac 2 za izvještavanje o provedenim aktivnostima i utrošenim sredstvima
Donacije i sponzorstva
31.01.2025.
Obrazac 1 zahtjev za donaciju, sponzorstvo
Donacije i sponzorstva
31.01.2025.
Kolektivni ugovor
Ostalo
31.01.2025.
Zahtjev za dopunu ili ispravak informacije (Obrazac 3)
Pravo na pristup informacijama
30.01.2025.
Zahtjev za ponovnu uporabu informacija (Obrazac 4)
Pravo na pristup informacijama
30.01.2025.
Upisnik o zahtjevima, postupcima i odlukama o ostvarivanju prava na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija
Pravo na pristup informacijama
30.01.2025.
Godišnje izvješće 2016.
Pravo na pristup informacijama
30.01.2025.
Godišnje izvješće 2017.
Pravo na pristup informacijama
30.01.2025.
Godišnje izvješće 2018.
Pravo na pristup informacijama
30.01.2025.
Godišnje izvješće 2019.
Pravo na pristup informacijama
30.01.2025.
Godišnje izvješće 2020.
Pravo na pristup informacijama
30.01.2025.
Godišnje izvješće 2021.
Pravo na pristup informacijama
30.01.2025.
Godišnje izvješće 2022.
Pravo na pristup informacijama
30.01.2025.
Odluka o imenovanju službenika za informiranje od 02.06.2023.
Pravo na pristup informacijama
30.01.2025.
Odluka o imenovanju službenika za informiranje od 20.07.2016.
Pravo na pristup informacijama
30.01.2025.
Odluka o ustrojavanju službenog Upisnika o ostvarivanju prava na pristup informacijama
Pravo na pristup informacijama
30.01.2025.
Pravilnik o pristupu informacijama i ponovnu uporabu informacija Društva SANITAT DUBROVNIK d.o.o.
Pravo na pristup informacijama
30.01.2025.
Zakon o pravu na pristup informacijama - (Narodne novine, br.25/13.)
Pravo na pristup informacijama
30.01.2025.
Zakon o tajnosti podataka - (Narodne novine, br. 79/07.)
Pravo na pristup informacijama
30.01.2025.
Zakon o tajnosti podataka - (Narodne novine, br. 86/12.)
Pravo na pristup informacijama
30.01.2025.
Zakon o zaštiti tajnosti podataka - (Narodne novine, br.1089/96.)
Pravo na pristup informacijama
30.01.2025.
Opći porezni zakon
Pravo na pristup informacijama
30.01.2025.
Zakon o zaštiti osobnih podataka - (Narodne novine, br.106/12. - pročišćeni tekst)
Pravo na pristup informacijama
30.01.2025.
Zakon o autorskom pravu i srodnim pravima - (Narodne novine, br. 167/03., 79/07., 80/11., 125/11. i 27/11.)
Pravo na pristup informacijama
30.01.2025.
Zakon o općem upravnom postupku - (Narodne novine, br. 47/09)
Pravo na pristup informacijama
30.01.2025.
Zakon o upravnim sporovima - (Narodne novine, br. 20/10.)
Pravo na pristup informacijama
30.01.2025.
Zakon o upravnim sporovima - (Narodne novine, br. 143/12.)
Pravo na pristup informacijama
30.01.2025.
Upitnik za samoprocjenu TJV sukladno ZPPI
Pravo na pristup informacijama
30.01.2025.
Zahtjev za pristup informacijama (Obrazac 2)
Pravo na pristup informacijama
23.01.2025.
Opci uvjeti o organizaciji te cjeniku, načinu naplate i kontrole parkiranja na lokaciji Tunel Ilijina glavica, Dračasta ulica od 01.07.2023.
Ostalo
Parking služba
01.07.2024.
Opći uvjeti o organizaciji te cjeniku, načinu naplate i kontrole parkiranja u garaži hotela Grand Villa Argentina, Ulica Frana Supila 35
Ostalo
Parking služba
27.06.2024.
Odluka o radnom vremenu javnih tržnica na malo na području Grada Dubrovnika
Ostalo
Tržnice i ribarnice
19.06.2024.
Odluka o radnom vremenu obavljanja komunalne usluge opskrbe unutar Povijesne jezgre Grada Dubrovnika posebnim vozilima
Ostalo
Pretovarna zona
19.06.2024.
GFI 2023
Izvještaji
10.06.2024.
GFI 2023.godina
Izvještaji
10.06.2024.
Izmjene Općih uvjeta isporuke komunalne usluge parkiranja na uređenim javnim površinama na području Grada Dubrovnika 16.05.2024.
Ostalo
Parking služba
16.05.2024.
Odluka o izmjeni Odluke o javnim parkiralištima na području Grada Dubrovnika 07.05.2024.
Ostalo
Parking služba
07.05.2024.
Cjenik isporuke komunalne usluge javnih tržnica na malo sa suglasnosti 04-2024
Ostalo
Tržnice i ribarnice
08.04.2024.
Komercijalni cjenik opreme tržnica 04-2024
Ostalo
Tržnice i ribarnice
01.04.2024.
Izmjene Općih uvjeta isporuke komunalne usluge parkiranja na uređenim javnim površinama na području Grada Dubrovnika 29.03.2024.
Ostalo
Parking služba
29.03.2024.
Poziv za iskaz interesa za rezervaciju prodajnog mjesta na javnoj tržnici na malo - Gruž
Ostalo
Tržnice i ribarnice
28.03.2024.
Odluka o izmjenama i dopunama Odluke o javnim parkiralištima na području Grada Dubrovnika
Ostalo
Parking služba
20.03.2024.
O D L U K A o davanju suglasnosti Sanitatu Dubrovnik d.o.o. za sklapanje ugovora o financijskom leasingu za nabavu specijaliziranog vozila Pauk
Javni pozivi i odluke
19.03.2024.
O D L U K A o davanju suglasnosti Sanitatu Dubrovnik d.o.o. za sklapanje ugovora o financijskom leasingu za nabavu električnih vozila
Javni pozivi i odluke
19.03.2024.
ODLUKU o prodaji inventara u vlasništvu Društva SANITAT DUBROVNIK d.o.o
Ostalo
19.01.2024.
Registar zaprimljenih zahtjeva za donacije 2023.
Donacije i sponzorstva
10.01.2024.
Odluka o imenovanju članova Povjerenstva za ocjenjivanje prijava na natječaj za donacije za 2023. godinu
Donacije i sponzorstva
25.07.2023.
Opći uvjeti o organizaciji te cjeniku, načinu naplate i kontrole parkiranja na lokaciji Tunel Ilijina glavica, Dračasta ulica
Ostalo
Parking služba
01.07.2023.
ZAKLJUČAK I SUGLASNOST na Cjenik isporuke komunalne usluge parkiranja na uređenim javnim površinama na području Grada Dubrovnika trovačkog društva Sanitat Dubrovnik d.o.o., od 19. lipnja 2023.
Ostalo
Parking služba
19.06.2023.
O D L U K A o izmjeni Odluke o rezerviranim parkirališnim mjestima pravnim i fizičkim osobama-obrtnicima vezano uz određene djelatnosti
Ostalo
Parking služba
14.06.2023.
GFI 2022. godina
Izvještaji
05.06.2023.
Cjenik isporuke komunalne usluge opskrbe unutar Povijesne jezgre Grada Dubrovnika posebnim vozilima
Ostalo
Pretovarna zona
23.05.2023.
Opći uvjeti isporuke komunalne usluge parkiranja na uređenim javnim površinama na području Grada Dubrovnika
Ostalo
Parking služba
20.05.2023.
Opći uvjeti isporuke komunalne usluge opskrbe unutar Povijesne jezgre Grada Dubrovnika posebnim vozilima
Ostalo
Pretovarna zona
19.05.2023.
ODLUKA o javnim parkiralištima na području Grada Dubrovnika
Ostalo
Parking služba
10.05.2023.
Natječaj za dodjelu donacija u 2023. godini.
Donacije i sponzorstva
20.03.2023.
Odluka o imenovanju Povjerenstva za ocjenjivanje prijava za dodjelu donacija u 2023. godini
Donacije i sponzorstva
13.03.2023.
Odluka o raspisivanju natječaja za dodjelu donacija u 2023. godini
Donacije i sponzorstva
13.03.2023.
JAVNI NATJEČAJ za prikupljanje pisanih ponuda za davanje u zakup poslovnih prostora na tržnici u Lapadu
Natječaji
Tržnice i ribarnice
07.02.2023.
Registar zaprimljenih zahtjeva za donacije 2022.
Donacije i sponzorstva
10.01.2023.
Pravilnik o provedbi jednostavne nabave
Javna i jednostavna nabava
30.12.2022.
Otvoreni postupak javne nabave: RADOVI NA REKONSTRUKCIJI TRŽNICE GRUŽ U DUBROVNIKU MV 1/2021 - odluka o odabiru ponude
Natječaji
Tržnice i ribarnice
04.10.2022.
Otvoreni postupak javne nabave: RADOVI NA REKONSTRUKCIJI TRŽNICE GRUŽ U DUBROVNIKU MV 1/2021 - zapisnik o ponovnom pregledu ponuda
Natječaji
Tržnice i ribarnice
28.09.2022.
OTVORENI POSTUPAK JAVNE NABAVE MALE VRIJEDNOSTI, Predmet nabave: HRANA ZA PSE, Evidencijski broj nabave: MV 1/2022 - obavijest o raskidu ugovora
Natječaji
26.09.2022.
Otvoreni postupak javne nabave: RADOVI NA REKONSTRUKCIJI TRŽNICE GRUŽ U DUBROVNIKU MV 1/2021 - zapisnik o pregledu ponuda
Natječaji
Tržnice i ribarnice
02.06.2022.
GFI 2021. godina
Izvještaji
31.05.2022.
OTVORENI POSTUPAK JAVNE NABAVE MALE VRIJEDNOSTI, Predmet nabave: HRANA ZA PSE, Evidencijski broj nabave: MV 1/2022 - zapisnik o pregledu ponuda
Natječaji
03.05.2022.
OTVORENI POSTUPAK JAVNE NABAVE MALE VRIJEDNOSTI, Predmet nabave: HRANA ZA PSE, Evidencijski broj nabave: MV 1/2022 - odluka o odabiru ponude
Natječaji
03.05.2022.
Natječaj za dodjelu donacija u 2022. godini
Donacije i sponzorstva
17.03.2022.
OTVORENI POSTUPAK JAVNE NABAVE MALE VRIJEDNOSTI, Predmet nabave: HRANA ZA PSE, Evidencijski broj nabave: MV 1/2022 - dokumentacija
Natječaji
16.03.2022.
OTVORENI POSTUPAK JAVNE NABAVE MALE VRIJEDNOSTI, Predmet nabave: HRANA ZA PSE, Evidencijski broj nabave: MV 1/2022 - troškovnik
Natječaji
16.03.2022.
Otvoreni postupak javne nabave: RADOVI NA REKONSTRUKCIJI TRŽNICE GRUŽ U DUBROVNIKU MV 1/2021 - zapisnik o otvaranju ponuda
Natječaji
Tržnice i ribarnice
15.03.2022.
Otvoreni postupak javne nabave: RADOVI NA REKONSTRUKCIJI TRŽNICE GRUŽ U DUBROVNIKU MV 1/2021 - dokumentacija
Natječaji
Tržnice i ribarnice
21.01.2022.
Otvoreni postupak javne nabave: RADOVI NA REKONSTRUKCIJI TRŽNICE GRUŽ U DUBROVNIKU MV 1/2021 - izmjena dokumentacija
Natječaji
Tržnice i ribarnice
21.01.2022.
Otvoreni postupak javne nabave: RADOVI NA REKONSTRUKCIJI TRŽNICE GRUŽ U DUBROVNIKU MV 1/2021 - troškovnik
Natječaji
Tržnice i ribarnice
21.01.2022.
Otvoreni postupak javne nabave: RADOVI NA REKONSTRUKCIJI TRŽNICE GRUŽ U DUBROVNIKU MV 1/2021 - troškovnik ispravak
Natječaji
Tržnice i ribarnice
21.01.2022.
Otvoreni postupak javne nabave: RADOVI NA REKONSTRUKCIJI TRŽNICE GRUŽ U DUBROVNIKU MV 1/2021 - građevinska dozvola
Natječaji
Tržnice i ribarnice
21.01.2022.
Otvoreni postupak javne nabave: RADOVI NA REKONSTRUKCIJI TRŽNICE GRUŽ U DUBROVNIKU MV 1/2021 - arhitektonski projekt 1
Natječaji
Tržnice i ribarnice
21.01.2022.
Otvoreni postupak javne nabave: RADOVI NA REKONSTRUKCIJI TRŽNICE GRUŽ U DUBROVNIKU MV 1/2021 - arhitektonski projekt 2
Natječaji
Tržnice i ribarnice
21.01.2022.
Otvoreni postupak javne nabave: RADOVI NA REKONSTRUKCIJI TRŽNICE GRUŽ U DUBROVNIKU MV 1/2021 - građevinski i elektro projekt
Natječaji
Tržnice i ribarnice
21.01.2022.
Otvoreni postupak javne nabave: RADOVI NA REKONSTRUKCIJI TRŽNICE GRUŽ U DUBROVNIKU MV 1/2021 - strojarski projekt
Natječaji
Tržnice i ribarnice
21.01.2022.
Otvoreni postupak javne nabave: RADOVI NA REKONSTRUKCIJI TRŽNICE GRUŽ U DUBROVNIKU MV 1/2021 - prilozi
Natječaji
Tržnice i ribarnice
21.01.2022.
Izjava o nepostojanju sukoba interesa
Javna i jednostavna nabava
22.09.2021.
Revizorsko izvješće Sanitat Dubrovnik d.o.o. 2020.godina
Izvještaji
01.05.2021.
ODLUKU o rezerviranim parkirališnim mjestima pravnim i fizičkim osobama-obrtnicima vezano uz određene djelatnosti
Ostalo
Parking služba
29.01.2021.
Registar zaprimljenih zahtjeva za donacije 2020.
Donacije i sponzorstva
12.01.2021.
Otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti: HRANA ZA PSE, Ev. broj nabave: MV 3/2020 - zapisnik
Natječaji
05.01.2021.
Otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti: HRANA ZA PSE, Ev. broj nabave: MV 3/2020 - dokumentacija
Natječaji
16.12.2020.
Otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti: HRANA ZA PSE, Ev. broj nabave: MV 3/2020 - troškovnik
Natječaji
16.12.2020.
HORTIKULTURNA REVITALIZACIJA I OZELENJIVANJE PLATOA U PARKU GRADAC, Evidencijski broj nabave: MV 2/2020 - zapisnik
Natječaji
18.09.2020.
HORTIKULTURNA REVITALIZACIJA I OZELENJIVANJE PLATOA U PARKU GRADAC, Evidencijski broj nabave: MV 2/2020
Natječaji
27.08.2020.
HORTIKULTURNA REVITALIZACIJA I OZELENJIVANJE PLATOA U PARKU GRADAC, Evidencijski broj nabave: MV 2/2020 - dokumentacija
Natječaji
27.08.2020.
HORTIKULTURNA REVITALIZACIJA I OZELENJIVANJE PLATOA U PARKU GRADAC, Evidencijski broj nabave: MV 2/2020 - mapa 1
Natječaji
27.08.2020.
HORTIKULTURNA REVITALIZACIJA I OZELENJIVANJE PLATOA U PARKU GRADAC, Evidencijski broj nabave: MV 2/2020 - mapa 2
Natječaji
27.08.2020.
HORTIKULTURNA REVITALIZACIJA I OZELENJIVANJE PLATOA U PARKU GRADAC, Evidencijski broj nabave: MV 2/2020 - mapa 3
Natječaji
27.08.2020.
GFI Sanitat Dubrovnik 2019. godina (.pdf)
Izvještaji
01.06.2020.
Godišnje izvješće Uprave o poslovanju 2019. godina
Izvještaji
30.04.2020.
Dodatak 1 odluke o imenovanju povjerenstva za ocjenjivanje prijava za dodjelu donacija u 2020. godini
Donacije i sponzorstva
14.04.2020.
Natječaj za dodjelu donacija u 2020. godini
Donacije i sponzorstva
10.03.2020.
Otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti: NABAVA TERETNIH VOZILA PUTEM OPERATIVNOG LEASINGA S OSTATKOM VRIJEDNOSTI, Evidencijski broj nabave: MV 6/2019 - zapisnik o pregledu ponuda
Natječaji
04.02.2020.
Otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti: NABAVA TERETNIH VOZILA PUTEM OPERATIVNOG LEASINGA S OSTATKOM VRIJEDNOSTI, Evidencijski broj nabave: MV 6/2019 - odluka o odabiru
Natječaji
04.02.2020.
Odluka o raspisivanju natječaja za dodjelu donacija u 2020. godini
Donacije i sponzorstva
23.01.2020.
Odluka o imenovanju Povjerenstva za ocjenjivanje prijava za dodjelu donacija u 2020. godini
Donacije i sponzorstva
23.01.2020.
Registar zaprimljenih zahtjeva za donacije 2019
Donacije i sponzorstva
14.01.2020.
Otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti: NABAVA TERETNIH VOZILA PUTEM OPERATIVNOG LEASINGA S OSTATKOM VRIJEDNOSTI, Evidencijski broj nabave: MV 6/2019 - zapisnik o otvaranju ponuda
Natječaji
03.01.2020.
Otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti: NABAVA TERETNIH VOZILA PUTEM OPERATIVNOG LEASINGA S OSTATKOM VRIJEDNOSTI, Evidencijski broj nabave: MV 6/2019
Natječaji
10.12.2019.
Otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti: NABAVA TERETNIH VOZILA PUTEM OPERATIVNOG LEASINGA S OSTATKOM VRIJEDNOSTI, Evidencijski broj nabave: MV 6/2019 - dokumentacija
Natječaji
10.12.2019.
Otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti: NABAVA TERETNIH VOZILA PUTEM OPERATIVNOG LEASINGA S OSTATKOM VRIJEDNOSTI, Evidencijski broj nabave: MV 6/2019 - troškovnik
Natječaji
10.12.2019.
Otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti: DEHIDRIRANA HRANA ZA PSE, Ev. broj nabave: MV 5/2019 - zapisnik o pregledu ponuda
Natječaji
04.12.2019.
Otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti: DEHIDRIRANA HRANA ZA PSE, Ev. broj nabave: MV 5/2019 - odluka o odabiru
Natječaji
04.12.2019.
Otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti: NABAVA TERETNIH VOZILA PUTEM OPERATIVNOG LEASINGA S OSTATKOM VRIJEDNOSTI, Evidencijski broj nabave: MV 6/2019 - zapisnik o pregledu ponuda
Natječaji
26.11.2019.
Otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti: NABAVA TERETNIH VOZILA PUTEM OPERATIVNOG LEASINGA S OSTATKOM VRIJEDNOSTI, Evidencijski broj nabave: MV 6/2019 - odluka o poništenju postupka
Natječaji
26.11.2019.
Otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti: NABAVA TERETNIH VOZILA PUTEM OPERATIVNOG LEASINGA S OSTATKOM VRIJEDNOSTI, Evidencijski broj nabave: MV 6/2019 - zapisnik o otvaranju ponuda
Natječaji
15.11.2019.
Otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti: DEHIDRIRANA HRANA ZA PSE, Ev. broj nabave: MV 5/2019 - zapisnik o otvaranju ponuda
Natječaji
13.11.2019.
Odluka o davanju suglasnosti na Opće uvjete isporuke komunalne usluge javnih tržnica na malo i Tržni red trgovačkog društva Sanitat Dubrovnik d.o.o.
Ostalo
Tržnice i ribarnice
06.11.2019.
Otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti: NABAVA TERETNIH VOZILA PUTEM OPERATIVNOG LEASINGA S OSTATKOM VRIJEDNOSTI, Evidencijski broj nabave: MV 6/2019
Natječaji
23.10.2019.
Otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti: NABAVA TERETNIH VOZILA PUTEM OPERATIVNOG LEASINGA S OSTATKOM VRIJEDNOSTI, Evidencijski broj nabave: MV 6/2019 - dokumentacija
Natječaji
23.10.2019.
Otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti: NABAVA TERETNIH VOZILA PUTEM OPERATIVNOG LEASINGA S OSTATKOM VRIJEDNOSTI, Evidencijski broj nabave: MV 6/2019 - troškovnik
Natječaji
23.10.2019.
Otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti: DEHIDRIRANA HRANA ZA PSE, Ev. broj nabave: MV 5/2019
Natječaji
21.10.2019.
Otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti: DEHIDRIRANA HRANA ZA PSE, Ev. broj nabave: MV 5/2019 - dokumentacija
Natječaji
21.10.2019.
Otvoreni postupak javne nabave male vrijednosti: DEHIDRIRANA HRANA ZA PSE, Ev. broj nabave: MV 5/2019 - troškovnik
Natječaji
21.10.2019.
ODLUKA o rezerviranim parkirališnim mjestima za potrebe zajedničkog korištenja električnih automobila
Ostalo
Parking služba
07.05.2019.
Javni natječaj za prikupljanje pisanih ponuda za davanje u zakup poslovnih prostora na tržnici u Lapadu
Natječaji
Tržnice i ribarnice
25.03.2019.
Natječaj za dodjelu donacija u 2019. godini
Donacije i sponzorstva
05.03.2019.
Javni natječaj za prikupljanje pisanih ponuda za davanje u zakup za davanje u zakup dijela prostora na tržnici/ribarnici u Gružu
Natječaji
Tržnice i ribarnice
18.02.2019.
Registar zaprimljenih zahtjeva za donacije za 2018. godinu
Donacije i sponzorstva
10.01.2019.
Javni poziv za prikupljanje ponuda za zakup kućica za obavljanje ugostiteljske djelatnosti i djelatnosti trgovine za vrijeme održavanja manifestacije "Dubrovački zimski festival"
Natječaji
11.10.2018.
Odluka o utvrđivanju visine naknade za premještanje, uklanjanje i blokiranje vozila
Ostalo
Pauk služba
10.09.2018.
Natječaj za dodjelu donacija u 2018.
Donacije i sponzorstva
01.05.2018.
Pravilnik o donacijama i sponzorstvima
Donacije i sponzorstva
24.04.2018.
JAVNI NATJEČAJ za prikupljanje pisanih ponuda za davanje u zakup prostora WC-a i skladišta, izgrađenih na kat. čest. br. 1327, 938/11, 938/12, 938/13, 938/14, 938/15, 938/16, 938/17, 938/18, 938/19, 938/20, 938/21, zk. ul. 1076 K. O. Gruž (u naravi prostori na tržnici u Lapadu )
Natječaji
Tržnice i ribarnice
05.04.2018.
Javni natječaj za prikupljanje pisanih ponuda za davanje u zakup poslovnog prostora na tržnici Gruž
Natječaji
Tržnice i ribarnice
12.02.2018.
avni natječaj za prikupljanje pisanih ponuda za davanje u zakup dijela kat. čest. 938/11, 938/12, 938/13, 938/14, 938/15, 938/16, 938/18, 938/19, 938/20, 938/21, zk. ul. 1076 K. O. Gruž (u naravi dijela zemljišta na Tržnici u Lapadu)
Natječaji
Tržnice i ribarnice
29.01.2018.
Donacije i sponzorstva u 2017. godini
Donacije i sponzorstva
10.01.2018.
Strateški plan Sanitat Dubrovnik
Izvještaji
31.12.2017.
Javni poziv za prikupljanje ponuda za zakup kućica za obavljanje ugostiteljske djelatnosti i djelatnosti trgovine za vrijeme održavanja manifestacije "Dubrovački zimski festival"
Natječaji
13.11.2017.
Rješenje MUP-a za obavljanje poslova prometnog redara u upravljanju prometom, nadzoru i premještanju nepropisno zaustavljenih i parkirnih vozila
Ostalo
Pauk služba
19.05.2014.
Suglasnost MUP-a za obavljanje poslova upravljanja prometom, nadzora i premještanja nepropisno zaustavljenih i parkiranih vozila
Ostalo
Pauk služba
19.05.2014.
01.01.1970.
01.01.1970.