FAQ
Pronađite odgovore na najčešće postavljana pitanja. Ukoliko ne pronalazite odgovor na svoje pitanje slobodno nas možete kontaktirati na 020 / 640 143 ili na e-mail adresu info@sanitat.hr. Odgovoriti ćemo Vam u najkraćem mogućem roku.
Parking služba
Koliki je vremenski rok između parkiranja i plaćanja parkirališne karte?
Korisnik javnog parkirališta dužan je platiti parkirališnu kartu u vremenskom roku od 10 minuta od parkiranja vozila. Karte koje nisu plaćene mobilnom uplatom, moraju biti istaknute u vozilu na vidnom mjestu ispod vjetrobranskog stakla, tako da se može provjeriti njezina valjanost.
Jesu li korisnici motocikla dužni plaćati parkirališnu kartu na označenom parkirališnom mjestu?
Svi motociklisti kojima su motocikli parkirani na mjestu za osobne automobile dužni su platiti parkirališnu kartu, isto kao da se radi o osobnom automobilu.
Zašto sam dobio dnevnu parkirališnu kartu (DPK), a parkirao sam na neasfaltiranom mjestu?
Za naplatu parkirališnih mjesta koja nisu asfaltirana, dovoljna je vertikalna signalizacija.
Zašto DPK dolazi na moju adresu, a ja sam prodao automobil?
Prema važećoj Odluci o organizaciji i načinu naplate i kontrole parkiranja u gradu Dubrovniku, korisniku javnog parkirališta s naplatom koji podliježe plaćanju DPK-a smatra se vlasnik vozila koji je evidentiran u odgovarajućim evidencijama MUP-a, prema registracijskoj oznaci vozila na dan izdavanja DPK-a. Budući da ste u trenutku izdavanja DPK-a i dalje bili registrirani u MUP-u kao vlasnik vozila, sva potraživanja Sanitat-a Dubrovnik d.o.o. biti će usmjerena na vas. Dakle, DPK je dužna platiti osoba koja se u evidenciji MUP-a vodi kao vlasnik vozila u trenutku kada je DPK izdana (neovisno o kupoprodajnom ugovoru).
Od kojeg znaka počinje naplata parkiranja?
Naplata parkiranja počinje od znaka C37 (slovo P sa znakom sata na plavoj podlozi).
Obavlja li se naplata na parkiralištu Gradac?
Na parkiralištu Gradac dozvoljeno je parkirati samo sa PPK (povlaštena parkirna karta) za 2. i 3. zonu.
Tko ima PPK u poslovnoj zoni?
U poslovnoj zoni PPK može dobiti samo stanari poslovne zone i 80-100% invalidi koji su propisno evidentirani pri blagajni tvrtke Sanitat Dubrovnik d.o.o.
Gdje mogu kupiti satnu i dnevnu parkirnu kartu?
Satnu kartu možete kupiti na svim parkirnim aparatima, putem SMS poruke s mobilnog uređaja, putem aplikacija BMove i Dubrovnik Parking te na novinskim kioscima Tiska.
Dnevnu parkirnu kartu možete kupiti na kiosku Tiska, na svim parkirnim aparatima te putem aplikacije Bmove.
Gdje mogu platiti DPK pronađenu za brisačem automobila?
DPK možete platiti na blagajni tvrtke Sanitat Dubrovnik d.o.o. radnim danom od 08:00-19:00 h, te subotom od 08:00-12:00 h kao i na svim poštama i bankama. DPK može se također platiti i na nekim parkirnim aparatima u 2. zoni.
Što mi je potrebno za izvaditi PPK (povlaštena parkirna karta)?
a) Za fizičku osobu: osobna iskaznica i prometna dozvola (isti vlasnik na oba dokumenta)
b) Za pravnu osobu: izvod iz sudskog registra trgovačkog suda i prometna dozvola, Napomena: Fizička i pravna osoba pri izdavanju PPK-a moraju podmiriti sva svoja dugovanja prema organizatoru parkiranja.
Kako se može rezervirati parkirališno mjesto?
Rezervirana parkirališna mjesta odobrava gradsko upravno tijelo nadležno za promet po zahtjevu korisnika i to na rok od najmanje 12 mjeseci.
Nakon dobivanja rješenja Upravnog odjela za promet, stanogradnju i razvojne projekte korisnik sa Sanitat-om sklapa ugovor o zakupu rezerviranog parkirališnog mjesta, te se mjesto označava o trošku korisnika.
Rezervirana parkirališna mjesta se mogu odobriti sljedećim korisnicima:
- Državnim tijelima, pravnim osobama od značaja za Republiku Hrvatsku i Grad Dubrovnik
- Ostalim pravnim osobama ispred ili u neposrednoj blizini poslovnog prostora.
Cijene se utvrđuju prema Odluci Gradskog vijeća.
Dužnik sam Sanitat-u, ali nisam u mogućnosti dug jednokratno podmiriti. Postoji li mogućnost otplate duga na rate?
Prema Odluci o naplati dospjelih, a nenaplaćenih potraživanja, sve dugove veće od 500,00kn moguće je, u dogovoru sa Sanitat-om s prihvatljivim jamstvom, plaćati na rate. Reprogram dugovanja se na zahtjev dužnika odobrava sukladno visini duga. Ukoliko dužnik svoja dugovanja podmiruje jednokratno ili poštujući reprogram, Uprava Sanitat-a može odobriti otpis kamata do 100%.
Od javnog bilježnika sam dobio Sanitat-ov prijedlog za ovrhu, mogu li se i u ovom slučaju sa Sanitat-om dogovoriti za otplatu duga na rate?
Dogovor sa Sanitat-om o otplati duga na rate moguć je dok ovrha ne postane pravomoćna. Ukoliko ste na zaprimljeni prijedlog za ovrhu podnijeli prigovor javnom bilježniku, dogovor više nije moguć, jer će o predmetu odlučivati nadležni sud.
Pauk služba
Zašto sam dobio račun od 33,18 eura kad mi vozilo nije premješteno na deponij te se nisam zadržao više od par minuta a došao sam prije nego su počeli dizati vozilo (stavljati lisice)?
Vlasnik ili korisnik vozila plaća 50 % od naknade za premještanje vozila radi troškova dolaska vozila „pauk“ kada je vozilo „pauk“ došlo na mjesto prekršaja te je izdan nalog MUP-a ili Prometnog redarstva za premještanje vozila, sve dok „pauk“ ne napusti mjesto prekršaja. Nakon što specijalno vozilo „pauk“ napusti mjesto prekršaja s podignutim vozilom, računa se ukupna naknada za premještanje vozila u iznosu od 66,36 eura.
Pored troška „pauka“ plaća se i kazna za počinjeni prekršaj izdavatelju naloga za premještanje vozila. ( MUP ili Prometno redarstvo Grada Dubrovnika)
Tko snosi troškove premještanja vozila ili dolaska specijalnog vozila „pauk“?
Sukladno Zakonu o sigurnosti prometa na cestama, (NN 67/08 čl.86. st.1.) troškove premještanja ili dolaska specijalnog vozila snosi vlasnik ili korisnik vozila. U slučaju da osoba koja je preuzela vozilo ne podmiri troškove premještanja, naknadna potraživanja prebacuju se isključivo na vlasnika vozila ili u slučaju leasing-a na korisnika vozila, prema podacima iz evidencije MUP-a.
Tko je odgovoran za moguće prekršaje nastale vozilom koje je prodano ali nije odjavljeno na MUP-u.
U slučaju da ste vozilo prodali obavezni ste službeno odjaviti vozilo u MUP-u.(Zakon o sigurnosti prometa na cestama NN 67/08 čl.250.)
Odjavom ćete izbjeći prekršajnu kaznu i trošak pauka, jer bez obzira na kupoprodajni ugovor, sve dok ne odjavite vozilo vi se vodite kao vlasnik vozila i kao osoba odgovorna za moguće prekršaje nastale tim vozilom.
Služba marketinga i oglašavanja
Što je potrebno obaviti da bi se naručilo oglašavanje plakata?
Plakate je potrebno dostaviti na našu adresu: Sanitat Dubrovnik d.o.o., Marka Marojice 5, 20000 Dubrovnik.
Uz plakate je potrebno donijeti i narudžbenicu a ista može biti upućena i faksom na broj 020/640-141 ili na e-mail adresu info@sanitat.hr
Narudžbenica mora sadržavati podatke naručitelja (naziv plakata, adresu, OIB), kao i naslov, broj i veličinu dostavljenih plakata.
Koliko ima oglasnih mjesta, tj. publiciteta?
Na užem području grada Dubrovnika ima 25 oglasnih mjesta – publiciteta.
Da li obavljate oglašavanje na području Mokošice i Župe dubrovačke?
Ne obavljamo plakatiranje na području Mokošice i Župe dubrovačke.
DDD služba
Koji je najbolji način zaštite od uboda komaraca?
Jedna od najboljih mjera individualne zaštite od uboda komaraca jest organizirati svoje aktivnosti na otvorenom izvan vremena njihove najveće aktivnosti – u zoru i u sumrak. U suprotnom, u područjima velikog broja komaraca treba nositi dugačke hlače i rukave, s naglaskom na svijetlije boje koje manje privlače komarce. Kada je nužno, treba koristiti sredstva koja odbijaju komarce – repelente koji dolaze u obliku krema, sprejeva ili tekućina koje se direktno nanose na kožu prema uputama za njihovo korištenje). Ključan aktivni sastojak u repelentima jest N,N-diethyl-3-methyl benzamid (DEET), ulje blijedo žute boje koje odbija komarce zbog svog mirisa. Postoje i prirodni repelenti bazirani na mješavinama eteričnih ulja kao što su geranij, limunska trava, lavanda, bosiljak, metvica i eukaliptus.
U zatvorenom prostoru preporučuje se fizička zaštita, odnosno postavljanje mreža na prozore i vrata (komarnici), te kemijska zaštita prostora u vidu različitih repelenata u obliku tableta ili tekućina namijenjenih aparatima na struju i mirisnih svijeća na bazi eteričnih ulja citronele. Mirisne svijeće, uljne lampe i zapaljene baklje s eteričnim uljima također su dobar izbor za okućnice i vrtove. Osim toga, na terase je moguće postaviti i ventilatore koji će onemogućiti aktivan let komarcima do ljudi – potencijalnih domaćina.
Što mogu poduzeti ako u stanu ili kući imam buhe?
Obavezno tretirajte kućnog ljubimca protiv buha i vršite svakodnevnu provjeru i higijenu ležišta (košare, jastuci…) što podrazumijeva redovito čišćenje, usisavanje i provjetravanje prostora. Nadalje je potrebno dobro usisati cijeli stambeni prostor s posebnim naglaskom na tepihe i tapecirani namještaj a vrećicu nakon usisavanja odmah baciti (iznijeti van iz stambenog prostora). Sljedeći korak je tretiranje prostora s nekim od insekticida u obliku spreja ili praška. Insekticidi u obliku spreja dobri su za tretiranje namještaja (ne ostavljaju mrlje), a u obliku praška za kutove, tepihe, prostor iza ukrasnih lajsni i slično. Nužno je tretirati i prostor ispod tepiha. Preparat treba ostaviti da djeluje najmanje jedan sat ili više (obavezno uz otvorene prozore), potom je potrebno sve još jednom usisati (ne zaboravite baciti vrećicu), a podove prebrisati vlažnom krpom. Bilo bi dobro cijeli postupak ponoviti još dva puta u razmaku od 7 dana.
Kada se provodi deratizacija grada?
Sustavna deratizacija grada se provodi dva puta godišnje i to u proljeće (ožujak-travanj) i jesen (rujan-listopad) i to je zakonska obaveza jedinica lokalne samouprave.
Kada se radi uništavanje komaraca?
Uništavanje komaraca se provodi organizirano na dva načina: kao larvicidna obrada i adulticidna obrada.
Larvicidna obrada započinje u travnju i provodi se svaki mjesec do listopada na način da se uništavaju larve komaraca u njihovom staništu, nakupinama vode (bačve, barke, kanali, posude za cvijeće itd.) s larvicidima (preparatima koji ciljano djeluju samo na larve komaraca).
Adulticidnu obradu provodimo na način da u rano jutarnjim ili kasno večernjim satima sa posebnim strojem na vozilu, ulv aplikatorom hladnim zamagljivačem sa insekticidom uništavamo odrasle leteće primjerke komaraca i drugih insekata koji se nađu u zraku. Taj se postupak provodi u mjesecu srpnju i kolovozu, ostali tretmani se provode po nalogu Grada Dubrovnika i Zavoda za javno zdravstvo koji nadziru obavljene radove.
Kako se mogu riješiti miša u kući?
Za osobno rješavanje miševa potrebno je kupiti ljepilo za miševe ili mišolovke u poljoprivrednim ljekarnama. Isto tako, možete za osobnu upotrebu kupiti i neki od gotovih mamaca za miševe u poljoprivrednim ljekarnama. Ako nemate uspjeha, javite se nama na naše brojeve telefona i naše stručno osoblje će doći na vašu kućnu adresu i riješiti vaš problem.
Što napraviti ukoliko se uoče miševi ili štakori na javnoj površini ili objektu?
Obratiti nam se na naš kontakt broj: 640-142.
Jesu li mamci koje postavljamo štetni za kućne ljubimce?
U slučaju neželjenog kontakta sa otrovom, kod domaćih životinja i ljudi izaziva refleksno izbacivanje (povraćanje), dok kod nametnika na koje se primjenjuje ne dolazi do navedene reakcije.
Gdje se može kupiti otrov za miševe?
U procesu deratizacije koristi se rodenticid Ratimor u obliku parafinskih blokova koji sadrži gorku tvar denatonijev benzoat. Navedeno sredstvo dostupno je fizičkim i pravnim osobama putem ovlaštenih distributera (poljoprivrednih apoteka).
Što učiniti ako dođe do neželjenog kontakta sa otrovom?
U slučaju neželjenog kontakta, obratiti se lječniku!
Što učiniti ako uočite zmiju u vašoj kući ili vrtu?
Pozvati broj 112.
Gdje se nalaze obavijesti o akcijama zaprašivanja?
Sve obavijesti vezane za zamagljivanje možete pronaći na našoj web stranici ten a valovima radio Dubrovnika
Što učiniti ukoliko pronađete veću populaciju osa,pčela ili stršljena?
Pokušajte ostati mirni i izbjegavajte nagla kretanja kako biste smanjili rizik od uboda. Uklanjanje gnijezda osa,pčela ili stršljena može biti vrlo opasno i trebalo bi ga prepustiti profesionalcima. Pokušaji samostalnog uklanjanja mogu rezultirati agresivnim napadom insekata. Ukoliko se gnijezdo nalazi na javnoj površini, prvenstveno se mora kontaktirati Komunalno redarstvo Grada Dubrovnika.
Tržnice i ribarnice
Što je potrebno za rezervaciju prodajnog mjesta?
Na tržnici prodajno mjesto može rezervirati:
- pravna ili fizička osoba registrirana za obavijanje djelatnosti trgovine na malo
- pravna ili fizička osoba registrirana za obavljanje djelatnosti proizvodnje koja svoje proizvode prodaje na tržištu
- fizička osoba koja se bavi poljoprivrednom proizvodnjom i prodaje vlastite proizvode u skladu s propisima.
Svi korisnici usluga na tržnici moraju imati dokaz o pravu na obavljanje djelatnosti
Koja je veličina prodajnog mjesta na tržnicama?
Veličina prodajnog mjesta na:
- tržnici Gruž je 1 m,
- tržnici Grad je 1 m,
- tržnici Lapad je 1 m.
Koja je cijena prodajnog mjesta na tržnicama?
Cijena prodajnog mjesta (1 metar/dan) sukladno Cjeniku isporuke komunalne usluge javnih tržnica na malo na području Grada Dubrovnika od dana 28.02.2024.godine je slijedeća:
Tržnica Gruž – 4,00 eura
Ribarnica Gruž – 7,00 eura
Tržnica Grad – 1,50 eura
Ribarnica Grad – 7,00 eura
Tržnica Lapad – 3,00 eura
Koja je cijena iznajmljivanja hladnjača na ribarnici Gruž?
Cijena iznajmljivanja hladnjače na ribarnici Gruž sukladno Cjeniku isporuke komunalne usluge javnih tržnica na malo na području Grada Dubrovnika od dana 28.02.2024.godine je slijedeća:
- 0,5 metara mjesečno – 33,00 eura.
- 1 metar mjesečno – 66,00 eura
- 1 kašeta dnevno – 1,00 eur
Može li se kupiti led i za koju cijenu?
Može, 1kg leda korisnici usluga tržnica mogu kupiti sukladno Cjeniku isporuke komunalne usluge javnih tržnica na malo na području Grada Dubrovnika od dana 28.02.2024.godine za iznos od 0,30 eura.
Koja je cijena iznajmljivanja vaga na tržnicama i ribarnicama?
Sukladno Cjeniku isporuke komunalne usluge javnih tržnica na malo na području Grada Dubrovnika od dana 28.02.2024.godine iznajmljivanje vage na tržnicama iznosi 1,5 eura po danu, odnosno iznajmljivanje digitalne vage 2,00 eura po danu.